+371 26210606
pic.ideja@inbox.lv
+371 26216130
pic.ideja@gmail.com
1bb80b6a198bca2568965fc3290893dd.jpg

Angļu valoda (bez priekšzināšanām)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Bez priekšzināšanām
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 150 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesa rezultātā nodrošināt angļu valodas pamatzināšanu apguvi iesācējiem vai izglītojamajiem ar minimālām valodas zināšanām (vienkārša sarunvaloda, lasīšana, rakstīšana).
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

Ziņas par personu. Sasveicināšanās un iepazīšanās. Angļu valodas alfabēts. Skaņas un izruna. Lietvārds. Darbības vārds (to be). Valstis un tautības. Ikdienas aktivitātes. Vienkāršā tagadne. Pulksteņa laiks. Nedēļas dienas. Īpašības vārdi. Vieta, kur es dzīvoju. Vienkāršā tagadne: apgalvojuma, jautājuma un nolieguma teikumi. Istabas un mēbeles. Vietas prievārdi. Brīvā laika aktivitātes. Intereses un hobiji. Regulārie un neregulārie darbības vārdi. Vienkāršā pagātne apgalvojumos, noliegumos un jautājumos. Brīvā laika aktivitātes. Intereses un hobiji. Regulārie un neregulārie darbības vārdi. Vienkāršā pagātne apgalvojumos, noliegumos un jautājumos. Ceļošana. Transporta veidi. Orientēšanas pilsētā. Vienkāršā tagadne un ilgstošā tagadne (salīdzinājums). Nākotnes plānošana. Datori un internets. Modālie darbības vārdi. Internets. Apģērbs un iepirkšanās. Apģērbs un krāsas. Veikalā. Vienkāršā nākotne: apgalvojuma, jautājuma un nolieguma teikumi. Darbības vārds: vienkāršā tagadne, vienkāršā pagātne un ilgstošā tagadne (salīdzinājums). Dialogu veidošana. Valodas lietojums.

 

Angļu valoda (ar priekšzināšanām) (Elementary)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Ar priekšzināšanām
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 100 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesa rezultātā, dod iespēju apgūt zināšanas un prasmes pamata līmenī un sagatavot izglītojamos angļu valodas tālākās izglītības apguvei, veidot valodas komunikatīvo prasmi un sociokultūru kompetenci turpmākajai valodas zināšanu izmantošanai, izglītības turpināšanai, saziņai un sadarbībai mainīgajā mūsdienu daudzkultūru pasaulē.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

Prast saprasties angļu valodā par dažādām tēmām sadzīvē un darbā, uztvert un sniegt informāciju, saistītu ar personiskajām, sabiedriskajām, kultūras un profesionālajām vajadzībām. Aizpildīt dažādus lietišķus dokumentus. Iegūt labas valodas prasmes mutvārdos un rakstos. Tēmas: Fonētikas pilnveidošana atkārtojums un pilnveidošana. Gramatikas atkārtojums un papildus temati. Darbības vārdi. Lietvārds. Vietniekvārdi. Īpašības vārds. Modālie darbības vārdi. Prievārdi. Jautājuma teikumi. Vārdu kārtība saliktā teikumā. Ciešamā kārta. Reāla un nereāla nosacījuma teikumi (conditionals). Frazālie vārdi. Sarunvalodas temati: cilvēku iepazīstināšana, ģimene un mājas, intereses un brīvais laiks, transports, ceļošana, viesnīcas, iepirkšanās, ēdieni un maltītes, veselība, darbs, sarunas pa telefonu, masu mēdiji. Lietišķās sarakstes principi.

 

Angļu valoda (ar priekšzināšanām) (Lower Intermediate)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Angļu valodas zināšanas un prasmes (Elementary) līmenī
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 100 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Angļu valodas zināšanu un prasmju apguve pamata un vidējā līmenī. Izglītības procesa rezultātā sagatavot izglītojamos angļu valodas tālākās izglītības apguvei, veidot valodas komunikatīvo kompetenci un sociokultūru kompetenci turpmākajai valodas zināšanu izmantošanai darbā attiecīgajā specialitātē un izglītības turpināšanai, saziņai un sadarbībai mainīgajā mūsdienu daudzkultūru pasaulē.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

Fonētika. Skaņas, intonācija. Angļu valodas skaņu artikulācija. Ritms un intonācijas īpatnības. Gramatika. Lietvārds. Artikuls un tā lietošana. Vārdu veidošana. Idiomas, vārdu nozīmes. Apstākļa vārds. Prievārdi. Apstākļa vārdu un prievārdu lietošana. Frazeoloģismi. Darbības vārda vienkāršie laiki. Vienkāršā tagadne. Vienkāršā pagātne. Nolieguma un jautājuma formas. Darbības vārda ilgstošie laiki. Ilgstošā tagadne. Ilgstošā pagātne. Nolieguma un jautājuma formas. Darbības vārda saliktie laiki. Saliktā tagadne. Saliktā pagātne. Nolieguma un jautājuma formas. Modālie darbības vārdi (must, have to, should). Nolieguma jautājuma formas. Nākotnes laiki. Nākotnes laiku lietošana. Darbības vārda ciešamā kārta. Ciešamās kārtas tagadne. Ciešamās kārtas pagātne. Salikti teikumi. First conditionals. Second conditionals. Teikums. Teikumu veidošana. Vārdu kārtība teikumā. Sarunvalodas tēmas. Es un pasaule. Sociālā runa. Draugi. Dzīvesveids. Ikdienas aktivitātes. Brīvā laika aktivitātes. Dzīvesvieta. Iepirkšanās. Veikalā. Cenas. E-iepirkšanās. Tirgū. Personas apraksts. Raksturs. Uzvedība. Izjūtas, sajūtas. Vieta, kur dzīvoju. Māja, dzīvoklis. Īpašums. Pilsētā. Mākslas pasaulē. Svētku svinēšana. Slavenības. Darba pasaulē. Darba apraksts. Profesijas. Darba intervija. Tehnoloģijas. Izgudrojumi. Telefona lietošana. Vide. Vides problēmas. Dabas katastrofas. Ceļošana. Orientēšanās pilsētā. Viesnīcā. Lidostā. Rakstīšana. E-vēstule. Veidlapu aizpildīšana. Lietišķa vēstule. 

 

Angļu valoda (ar priekšzināšanām) (Intermediate)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Zināšanas angļu valodā (Lower Intermediate) līmenī
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 100 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Angļu valodas sarunvalodas, lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmju uzlabošana Intermediate līmenī.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

Gramatika. Lietvārds. Artikuls. Lietvārdu vienskaitlis un daudzskaitlis. Lietvārdu piederības forma. Nenoteiktā, noteiktā artikula lietošana. Nulles artikula lietošana. Vietniekvārdi. Personas, piederības, norādāmie un nenoteiktie vietniekvārdi. Skaitļa vārdi. Pamata un kārtas skaitļa vārds. Īpašības vārdi. Apstākļa vārdi. Īpašības vārda salīdzināmās pakāpes. Īpašības vārdu kārtība teikumā. Apstākļa vārdi. Darbības vārdi. Darbības vārda darāmā kārta: vienkāršā, ilgstošā, saliktā un salikti ilgstošā tagadne, vienkāršā, saliktā un ilgstošā pagātne, used to lietošana, nākotne (will, going to, vienkāršā tagadne, ilgstošā tagadne).  Prievārdi. Sakārtojuma un pakārtojuma saikļi. Jautājumi. Tiešie un netiešie, vispārīgie un speciālie jautājumi. Teikumi. Salikti teikumi: laika un nosacījuma (1. un 2. veida) apstākļa palīgteikumi. Saistelementu struktūras tekstā. Sarunvalodas tēmas. Personiskā informācija. Ģimene. Mājas. Darbs un profesijas. Dzīvesveids. Ikdiena. Brīvais laiks. Cilvēks un daba. Cilvēka izskats un raksturs. Veselība un pirmā medicīniskā palīdzība. Laika apstākļi un laika prognoze. Plašsaziņas līdzekļi. Internets, TV, radio un drukātā prese. Sabiedrība un notikumi. Slavenu cilvēku biogrāfijas. Svētki un svinamās dienas Latvijā un pasaulē. Pārmaiņu tendences sabiedrībā. Aktuālie notikumi. Izglītība un kultūra. Skolas. Grāmatas. Filmas. Dažādu valstu kultūras.

 

Angļu valoda (ar priekšzināšanām) (Higher Intermediate)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Zināšanas angļu valodā (Intermediate) līmenī
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 100 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Angļu valodas sarunvalodas, lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmju uzlabošana Higher Intermediate līmenī.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

Gramatika. Lietvārds. Artikuls. Lietvārdu vienskaitlis un daudzskaitlis. Lietvārdu piederības forma. Lietvārdu darināšana. Nenoteiktā, noteiktā artikula lietošana. Nulles artikula lietošana. Vietniekvārdi. Personas, piederības, norādāmie un nenoteiktie, atgriezeniskie un attieksmes vietniekvārdi. Skaitļa vārdi. Pamata un kārtas skaitļa vārds. Īpašības vārdi. Apstākļa vārdi. Īpašības vārda darināšana, salīdzināmās pakāpes. Īpašības vārdu kārtība teikumā. Apstākļa vārdu darināšana un salīdzināmās pakāpes. Darbības vārdi. Darbības vārda darāmā kārta: vienkāršie, ilgstošie, saliktie un salikti ilgstošie laiki. Nākotne ar be going to, be planning to, will, ilgstošo tagadni, pagātne ar used to. Darbības vārda ciešamā kārta: vienkāršie, ilgstošie un saliktie laiki. Darbības vārda pavēles un vēlējuma izteiksme. Ģerundijs un nenoteiksme, bieži lietotās struktūras. Modālie darbības vārdi un to ekvivalenti: can could, should, to have to, will, must, may, might, shall, would, could have, should have, would have. Prievārdi, to lietojums frazeoloģismos. Sakārtojuma un pakārtojuma saikļi. Vispārīgie, speciālie, atdalāmie un alternatīvie jautājumi. Saliktie teikumi: laika un nosacījuma (1., 2. un 3. veida) apstākļa palīgteikumi. Vienkāršas saistelementu struktūras tekstā. Teikuma locekļi, vārdu kārtība teikumā. Netiešā runa. Netiešā runa, netiešie jautājumi. Sarunvalodas tēmas. Personiskā informācija. Ģimene. Mājas. Ikdiena. Darbs. Profesijas. Brīvais laiks. Cilvēks un daba. Cilvēka izskats un raksturs. Veselība. Apģērbs. Klimats. Augu un dzīvnieku valsts. Sabiedrība un notikumi. Plašsaziņas līdzekļi. Svarīgākie vēsturiskie notikumi Latvijā un pasaulē. Slavenu cilvēku biogrāfijas. Aktuālie notikumi. Pārmaiņu tendences sabiedrībā. Izglītība un zinātne. Skolas. Mācību procesa organizēšana. Mācīšanās stili. Izgudrojumi. Kultūra. Literatūra. Kino. Dažādu valstu kultūras. Svētki un svinamās dienas Latvijā un pasaulē. Reliģija.

Programmēšanas pamati

Izglītības programmas nosaukums: Programmēšanas pamati HTML, CSS un JavaScript valodās
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas programmēšanā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Ievads HTML, HTML pamati, Kodu redaktors, Dokumenta skelets, Tekstu noformēšana, CSS pamati, Teksta stilizēšana, Saites un attēli, HTML tabulas, HTML formas, Lapas izveidošana Interneta tīklā.
    CSS definējums, ievads. CSS selektori. Lapas struktūra, izplatīti bloki. Mājasdarbu pārbaude. div, span (block, inline, inline-block). Darbs ar foniem. Vienkāršas tīmekļa vietnes izveide. HTML veidlapas. Pseidoklases. CSS īpašības (border, outline, text-decoration). Reģistrācijas veidlapas izveide. Pozicionēšana.
  • Pseidoelementi. HTML5 tagi. CSS3 īpašības. Flexbox pamati. Tīmekļa vietnes uzlabošana. Selektori un pseidoklases.
  • Selektora prioritātes. CSS mērvienības. Kodu stilizācija. Vertikālā izlīdzināšana (vertical-align). Video un audio. Google fonti. Adaptīvā izkārtojuma pamati (media).
  • JavaScript programmas pamati. JS sintakses pamati. Mainīgie. Datu tipi. Galvenie operatori un viņu prioritātes. Modālie logi (alert, prompt, confirm). Tipu pārveidošana (Boolean, toString, parseInt...). Salīdzināšanas operatori un būla vērtības (===,>, <,! ...). Nosacījumi (if else, trīskāršais operators "?", Switch). Loģiskie operatori (&&, ||). Cikli (while, for). Funkcijas (argumenti, "atlikušie" parametri, mainīgo tvērums). Masīvi (funkcijas darbam ar masīviem). Objekti. Radīšana, darbs ar īpašībām. Klases, "this" un objektu instances. Iebūvētās klases: Boolean, String, Number, Object, Array… Datums un laiks. Taimeri (setTimeout, setInterval). JS moduļi, lokālā uzglabāšana. Algoritmi, problēmrisināšanas algoritms un debugging. Komentāru lapas izveide.

 

Programmatūras testēšanas pamati

Izglītības programmas nosaukums: Programmatūras testēšanas pamati
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: 
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums:
 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: 
Apliecība
Izglītības programmas mērķis: 
Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas programmatūras testēšanā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Ievads programmatūras testēšanas pamatos.
  • Programmprodukta kvalitātes modelis: kas ir kvalitāte; kvalitātes atribūti: funkcionalitāte, veiktspēja, saderība, lietojamība, uzticamība, drošība/drošums, graskā lietotāja saskarne, kas ir testēšana.
  • Defekti: defektu struktūra, vispārēja pieeja defektu aprakstīšanā, defektu izmeklēšana un izolācija, defektu vadība, kā aprakstīt defektus un izvairīties no populārākām kļūdam.
  • Defektu dzīves cikls: kas notiks ar defektu pēc tās iekļūšanas kļūdu izsekošanas sistēmā (vispārējais dzīves cikls); dzīves cikls JIRA; dzīves cikla pielāgošana; defektu validācija.
  • Testu tipi. Testu tipi tīmekļa lietotņu, savrupu (standalone) un mobilajām aplikācijam: funkcionālie testi, nefunkcionālie testi (pārskats); saraksts tīmekļa lietotņiem; saraksts tipiskiem savrupu aplikācijām; saraksts mobilajām aplikācijām. Testēšanas process. 

 

Datu apstrāde, analīze un vizualizācija

Izglītības programmas nosaukums: Datu apstrāde, analīze un vizualizācija ar Microsoft Excel
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: 
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums:
 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: 
Apliecība
Izglītības programmas mērķis: 
Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas datu apstrādē un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās. Apgūt vai padziļināt iemaņas darbā ar datu veidiem un formātiem, lieliem datu apjomiem, datu filtrēšanu un dažādām analīzes pieejām, kā arī rezultātu vizualizācijas iespējām.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Noformēt un vizualizēt kritērijiem atbilstošus datus.
  • Veikt aprēķinus datu tabulās, izmantojot dažāda veida funkcijas.
  • Analizēt datus, izmantojot dažādus analīzes rīkus.
  • Veidot datu pārskatus un veikt datu aprēķinus tajos, izmantojot rakurstabulas. Ievietot failā informāciju no dažādiem ārējiem datu avotiem, failu pārveidošana no viena formātā otrā.
  • Koplietot failu un strādāt ar izmaiņu reģistrēšanas režīmu.
  • Vispārīgās ziņas par darbu ar MS Excel un tā pielietojums datu apstrādē.
  • Tabulu veidošana un datu formatēšana. Darbs ar formulām, funkcijām un loģikas elementi.
  • Darbs ar elementārām un padziļinātām loģikas un matemātikas funkcijām, kā arī ar teksta funkcijām, kas nodrošina pilnu rīku klāstu darbam ar jebkura tipa datiem.
  • Finanšu un ekonomikas funkcijas, elementāras matemātikas un loģikas funkcijas, teksta funkcijas, meklēšanas un atlases funkcijas.
  • Darbs ar lieliem datu apjomiem (datu kārtošana, filtrēšana, koplietošana, datu analīze u.c.) Datu grafiskā attēlošana.
  • Kolonnu un rindu paslēpšana un sasaldēšana.
  • Darbs ar diagrammām un datu vizuālo noformējumu MS Office un Google tiešsaistes lietojumprogrammu darba rīki, kuri ļauj vizuāli apkopot datus un sniegt vizuālus pārskatus.
  • Stilu lietošana, veidņu lietošana. Rakurstabulu (Pivot Tables) un rakursdiagrammu veidošana. Rakurstabulu lietošanas aspekti, mērķi un pielietošanas iespējas.
  • Konkrētu piemēru apskatīšana, dažādi rakurstabulu un rakursdiagrammu varianti, to izmantošanas iespējas datu agregācijai un analīzei.
  • Google Forms, Google Sheets un MS Excel iespējas datu ieguves un analīzes jomā.
  • MS Excel datu analīzes rīki: Goal Seek, Data Table, Solver, Scenario Manager. Datu aizsardzība.
  • Lapas noformēšana, sagatavošana izdrukāšanai.

 

Digitālā transformācija

Izglītības programmas nosaukums: Digitālā transformācija
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (Digcomp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas digitālā transformācijā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Kas ir digitālā transformācija, pamatnostādnes, iespējas, inovācijas.
  • Kādi ir pirmie soļi uzņēmuma digitālajā transformācijā.
  • Digitālā transformācija uzņēmumos un valsts pārvaldē, izaugsmes iespēja Latvijai.
  • Digitālās transformācijas pamatnostādnes 2021.-2027.gadam. Ieguvumi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.
  • Digitālā transformācija – izdevīgāka IT infrastruktūra.
  • Kas kavē digitālo transformāciju. Informācijas meklēšana un sistematizēšana, datu pārvaldība, apstrāde un problēmu risināšana digitālajā vidē.
  • Datu un ierīču drošība.
  • Digitālā satura veidošana: digitālo tehnoloģiju radoša izmantošana; koplietošanas programmas un rīki; mākoņtehnoloģijas; autortiesības, blakustiesības un licences; aktualitātes un tendences digitālā satura izveidē.
  • Digitālā drošība un personas datu un privātuma aizsardzība: IT drošības specifika pastāvošie draudi.
  • Privāto datu apdraudējumi un aizsardzība. Datu glabāšana un atgūšana no bojātiem datu nesējiem. Datu iznīcināšana. Personas datu apstrādes principi.

 

Digitālā mārketinga analīze

Izglītības programmas nosaukums: Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics un Google Ads
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (Digcomp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas digitālā mārketinga analīzē un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Digitālā mārketinga definīcijas, būtība, tendences un aktualitāte mūsdienās. Terminoloģija.
  • Google Analytics, sociālo tīklu analītika. Rezultatīvākie digitālā mārketinga kanāli Latvijā.
  • Google Ads (Google Search kampaņas izveidošana).
  • Optimālā Google reklāmas budžeta noteikšana; rezultāta plānošana (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits); atslēgvārdu analīze un saistošo vārdu izvēle; soli pa solim Google reklāmas kampaņas veidošana.
    Ievads Google Analytics, tā uzstādīšanā un svarīgākie iestatījumi; gatavās atskaites un to skaidrojumi; biežāk lietoto rādītāju skaidrojumi pa rādītāju kategorijām.
  • Pielāgotu atskaišu veidošana; sagatavošanās reklāmas kampaņām un to atdeves mērīšana; kas jāzina pilnvērtīga darbam ar Google Analytics.
  • Google reklāmas analīze ar mērķi noteikt kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus. Darbības, lai paaugstinātu Google Ads kampaņas efektivitāti. Google Display reklāmas.

 

E- komercija

Izglītības programmas nosaukums: E-komercija ar Shopify
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (Digcomp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā pilnveidot zināšanas un attīstīt digitālās prasmes un kompetences e-komercijas jomā, izmantojot interneta un mobilo tehnoloģiju visjaunākās iespējas.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • E-komercijas un e-biznesa pamatjēdzieni un attīstības tendences, vēsture.
  • E-komercijas biznesa modeļi.
  • E-biznesu regulējošā likumdošana.
  • E-komercijas norēķinu sistēmas.
  • Mobilā komercija.
  • E-veikali un izsoles.
  • E-komercijas mārketings.
  • Cik viegli lietot ir Shopify e-komercijas platformu, priekšrocības un trūkumi.
  • Shopify platformas pieejamās funkcijas un fleksibilitāte.
  • Shopify e-komercijas platformas struktūra.
  • Shopify e-komercijas platformas SEO.

 

Sociālo tīklu mārketings

Izglītības programmas nosaukums: Sociālo tīklu mārketings ar Facebook un Instagram
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (Digcomp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas sociālo tīklu mārketingā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Sociālo tīklu mārketings – definējums, tendences un aktualitāte mūsdienās.  
  • Sociālo tīklu tendences 2023. gadam. Sociālo mediju platformas.
  • Komunikācija sociālajos tīklos. Komunikācijas pamatplatformas.
  • Sociālie mediji kā rīks auditorijas palielināšanai.
  • SMART principi. Facebook.com konta izveide. Linkedln.com konts, Instagram.
  • Veiksmīga bloga rakstīšana. Telegram, Twitter, TikTok – dažādu kontu salīdzināšana.
  • Mārketinga komunikācijas plāns, sociālo mediju pārvaldības pakalpojumi.

 

Tīmekļu vietņu izstrāde

Izglītības programmas nosaukums: Tīmekļu vietņu izstrāde ar WIX un WordPress
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas tīmekļa vietņu izstrādē un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Tīmekļa lappušu veidošanas pamatprincipi.
  • Web lappuses uzbūve. Web serveri un izvietošanas iespējas.
  • Mājas lapu veidošanas līdzekļu apskats.
  • Web lapas satura plānošana. Tīmekļa lapu grafiskie principi. Web lapu grafiskie elementi – logo, baneris. Hipersaites tekstā.
  • Personīgas mājas lapas izstrāde programmā WIX.com ar veidni. Teksta noformēšana, grafisko elementu un hipersaišu iekļaušana.
  • Personīgas mājas lapas izstrāde programmā WordPress, izmantojot veidni.
  • Publicēšana Internetā, domens.

 

Dizaina domāšana

Izglītības programmas nosaukums: Dizaina domāšana
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas dizaina domāšanā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Dizaina domāšana – kas tas ir, kā pielieto, rīki. Īss ieskats dizaina domāšanas vēsturē.
  • Dizaina domāšanas funkcijas, metodes un to pielietošana.
  • Dizainu domāšana uzņēmējdarbībā.
  • Dizaina domāšana produktu izstrādē.
  • Piecu soļu process. Kā ar dizaina domāšanu pilnveidot produktus.
  • Dizaina domāšana kā domāšanas veids vai attieksme.
  • Jauns domāšanas veids jaunām problēmām. Ieguvumi.

 

Sadarbība un komunikācija digitālajā vidē

Izglītības programmas nosaukums: Google rīki sadarbībai un komunikācijai
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (Digcomp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 60 stundas 
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Attīstīt digitālās prasmes sadarbībai un komunikācijai komandas vadīšanai digitālā vidē un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Tiešsaistes sadarbības jēdziens: galvenie veidi, rīki un to īpašības.
  • Zināšanas par digitālam iespējām sadarboties, organizēt un vadīt komandu digitālā vidē.
  • Komunikācija un informācijas aprite komandā.
  • Google rīki sadarbībai un komunikācijai – ievads, vide, reģistrēšana.
  • Satura kopīgošanas rīki (prezentācijas, aptaujas, dokumentu pārvaldība e-vidē).
  • Google Meet videokonferences izveidošana.
  • Google disk. Drošības aspekti iegūstot, rediģējot un kopīgojot digitālo saturu.
  • Etiķete un komunikācijas stratēģijas digitālajā vidē. E-pasta komunikācija.

 

E-pakalpojumi

Izglītības programmas nosaukums: E-pakalpojumi
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (Digcomp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 60 stundas 
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas elektroniska paraksta, e-adreses un e-pakalpojumu izmantošanā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • E-pakalpojumi – ievads, definējums.
  • E-pakalpojumu sistēmas. Analīze.
  • E-paraksts – ievads, definējums, funkcijas. Dokumentu parakstīšana.
  • Kādam mērķim var izmantot drošu elektronisko parakstu.
  • Droša elektroniskā paraksta priekšrocības. E-identitātes apliecināšana.
  • Kā pārbaudīt elektroniski parakstītus dokumentus. Drošības jautājumi.
  • E-adrese – ievads, definējums. Kā izveidot un lietot e-adresi.
  • Kur saņemt piekļuves rīkus. Ieguvumi no e-adreses lietošanas.
  • Ko sūtīt ar e-adreses palīdzību.
  • E-pasts – ievads, definējums. Reģistrēšana un izmantošana. Drošības jautājumi.

 

Vizuālo materiālu veidošana

Izglītības programmas nosaukums: Vizuālo materiālu veidošana ar bezmaksas tiešsaistes rīkiem Canva
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (Digcomp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas vizuālo materiālu veidošanā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Izglītības programma kopā ar praktiskajām mācībām - digitālais rīks “Canva”: pamatfunkcijas, reģistrēšanās.
  • Elektroniskās prezentācijas redaktors, iespējas. Prezentācijas “Canva” priekšrocības un trūkumi. “Canva” rediģēšanas logs: teksta, attēlu, video klipa, elementu ievietošana, rediģēšana.
  • Veidnes pielietošana. Diagrammas ievietošana un rediģēšana. Prezentācijas plānošana un izveidošana. Dalīšanās ar prezentāciju, kopdārbs ar citiem, prezentēšana.
  • Logotipa un vizītkaršu izveidošana, rediģēšana. Veidnes pielietošana. Rediģēšanas logs: teksta, attēlu, animācijas un citu elementu ievietošana, rediģēšana. Logotipa un vizītkartes saglabāšana, izsūtīšana citiem lietotājiem.
  • Fotokolāžas izveidošana un rediģēšana. Veidnes izmantošana. Attēlu, teksta ievietošana un rediģēšana. Fotokolāžas saglabāšana.
  • Plakātu veidošana - veidnes pielietošana. Rediģēšana: teksta, attēlu, fona, fonta un citu elementu ievietošana un rediģēšana
  • Publikāciju un story noformēšana Instagramā

 

Kiberdrošība

Izglītības programmas nosaukums: Kiberdrošība
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (Digcomp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 60 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas kiberdrošībā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Kiberdrošības definējums, kiberdrošības apdraudējuma veidi, ļaunprogrammatūra, pikšķerēšana, izspiedējprogrammatūra, iekšējie draudi, sociālā inženierija, uzlabots pastāvīgais apdraudējums.

  • Kāpēc kiberdrošība ir svarīga? Kiberdrošības paraugprakse: nulles uzticamības drošības stratēģijas apgūšana, regulāra kiberdrošības apmācība, kiberdrošības procesu ieviešana.

  • Kiberdrošības risinājumi: savu identitāšu aizsardzība, draudu noteikšana un apturēšana, datu aizsardzība, mākoņa aizsardzības iegūšana.

  • Kā droši lietot bezvadu internetu publiskās vietās; kā rīkoties, ja esi kļuvis vardarbības upuri internetā; ko nedrīksti darīt, lai pats kādu emocionāli neaizskartu.

 

Digitālie rīki prezentāciju sagatavošanai

Izglītības programmas nosaukums: Digitālie rīki prezentāciju sagatavošanai
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (Digcomp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 stundas (60st.+20st.)
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas prezentāciju sagatavošanai dažādās lietojumprogrammās un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbības.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Slaidu prezentācijas programmatūra Microsoft PowerPoint: atvēršana, saglabāšana un aizvēršana; logs. Prezentāciju veidošanas principi. Darbības ar slīdiem: slaidu atlase, pievienošana, dzēšana, pārvietošana, dublēšana, rediģēšana. Prezentācijas apskates veidi. Teksta, attēlu, tabulas ievietošana un noformēšana prezentācijā. Zīmēšanas rīku lietošana. Attēlu un teksta savietošana. Slaidu noformējums, fona izvēle un maiņa. Prezentācijas dizains. Objektu animācijas būtība. Animācijas efektu pielietošana slaidā. Animāciju un efektu pārvaldīšana. Slaidu pārejas būtība un realizācija. Prezentāciju noformēšana, demonstrēšana un izdrukāšanas iespējas. Audio stāstījuma ierakstīšana PowerPoint prezentācijai. Ekrāna ierakstīšana.
  • Digitālais rīks prezentāciju sagatavošanai “Prezi”: teorētiskais izklāsts, reģistrēšanās. Elektroniskās prezentācijas redaktors, saturs, vizuālie efekti. Prezentācijas “Prezi” priekšrocības un trūkumi. Teksta, attēla, Youtube video, skaņas, animācijas ievietošana un rediģēšana. Microsoft PowerPoint prezentācijas importēšana. Funkcionālie panēļi; apzīmējumi, funkcijas. Vairāku objektu ievietošana un iezīmēšana, rediģēšana. Prezentācijas plānošana un izveidošana. Kā dalīties ar prezentāciju, kā strādāt kopā ar citiem, kā prezentēt. Prezi Present desktop aplikācija strādāšanai un prezentēšanai, ja nav interneta pieejas. Kā savienot Prezi Video aplikāciju ar konferences zvanu.
  • Digitālais rīks prezentāciju sagatavošanai “Canva”: pamatfunkcijas, reģistrēšanās. Elektroniskās prezentācijas redaktors, iespējas. Prezentācijas “Canva” priekšrocības un trūkumi. “Canva” rediģēšnas logs: teksta, attēlu, video klipa, elementu ievietošana, rediģēšana. Veidnes pielietošana. Diagrammas ievietošana un rediģēšana. Prezentācijas plānošana un izveidošana. Dalīšanās ar prezentāciju, kopdārbs ar citiem, prezentēšana.
  • Digitālais rīks prezentāciju sagatavošanai “Powtoon”: teorētiskais izklāsts, reģistrēšanās. Digitālās prezentācijas redaktors, vizuālie efekti. Prezentācijas “Powtoon” priekšrocības un trūkumi. “Powtoon” rediģēšnas logs: teksta, attēlu, veidnes fona maiņa. Video klipa, audio, formu ievietošana, rediģēšana. Veidnes pielietošana. Prezentācijas plānošana un izveidošana. Dalīšanās ar prezentāciju, kopdārbs ar citiem, prezentēšana. Prezentāciju lejupielāde.
  • Google slides Jumboard, Mentimeter – digitālās aptaujas rīki. Pievienošanās mentimetra prezentācijai un reāllaika balsošana. Programmu izmantošana prezentācijās, reģistrēšanas, balsojuma veidošana, informācijas savākšana, saglabāšana.

 

Datorzinības bez  priekšzināšanām

Izglītības programmas nosaukums: Digitālās pamatprasmes darbā ar Microsoft Office
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vismaz pamata izglītība
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 120 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas Microsoft Office programmatūrā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Iepazīšanas ar datortehnikas veidiem. Programmatūras iedalījums: OS un lietojumprogrammas. Darbs Windows vidē. Pirmie soļi darbā ar datoru. Poga Start: vispārīgā informācija, darbs ar komandrindu. Darbs ar logu. Programma Microsoft Explorer: vispārīgā informācija, darbs ar datnēm un mapēm. Teksta redaktors Microsoft Word – vispārīgā informācija. Teksta ievade, noformēšana. Darbs ar peli un tastatūru: peles un tastatūras trenažieris. Tabulu, attēlu, formu, SmartArt ievietošana un rediģēšana. Izklājlapu lietotne Microsoft Excel: pamatinformācija, iespējas, pielietošana, atvēršana, aizvēršana. Darbības ar darblapām. Šūnu, šūnu apgabalu, rindu vai kolonnu atlase; darbības ar kolonnām un rindām, darbs ar apgabaliem. Teksta formatēšana. Šūnas satura līdzinājums, fona krāsas maiņa. Skaitļu ievadīšana, labošana un formatēšana. Datu virkņu veidošana tekstam, skaitļiem, datumam un laikam. Tabulas formatēšana. Aprēķini izklājlapu lietotnē; elementārie aprēķini šūnās. Funkciju pielietošana (Sum, Average, Max, Min) un korekcija. Lietišķā grafika veidošana. Slaidu prezentācijas programmatūra Microsoft PowerPoint: atvēršana, saglabāšana un aizvēršana. Prezentāciju veidošanas principi. Slaidu pievienošana, dzēšana, rediģēšana. Slaidu noformējums, fona izvēle. Teksta, attēlu, tabulas ievietošana prezentācijā. Attēlu un teksta savietošana. Objektu animācijas būtība. Animācijas efektu ievietošana slaidā. Prezentāciju noformēšana, izdrukāšanas iespējas. Interneta un e-pasta pielietošana. Interneta darbības principi, hipersaišu izmantošana. Internēta pielietošana, informācijas meklēšana un apstrāde. E-pasta reģistrēšana, pielietošana: vēstuļu sūtīšana, atbildēšana, pielikumu izsūtīšana. Vīrusoloģija: bīstamas situācijas internetā, drošība, paroles, antivīrusu programmas.

 

Datorzinības ar priekšzināšanām

Izglītības programmas nosaukums: Digitālās pamatprasmes darbā ar Microsoft Office
Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis)
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 120 stundas
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Izglītības procesā sniegt teorētiskās zināšanas Microsoft Office programmatūrā un veicināt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajās darbībās.
Izglītības programmas īss apraksts (tai skaitā - tēmas): 

  • Teksta redaktors Microsoft Word – vispārīgā informācija, darba logs. Teksta ievade, formatēšana. Rindkopu formatēšana. Lappuses parametru, orientāciju iestatīšana. Tabulas veidošana, rediģēšana un formatēšana. Rindu un kolonnu ievietošana un dzēšana. Tabulas šūnu apvienošana un sadalīšana. Tabulas noformēšana, apmales noformēšana. Šūnu tonējuma maiņa. Teksta izlīdzinājums; teksta virziens šūnā. Attēlu, zīmējumu, formu, SmartArt, WordArt, Ikonu ievietošana un rediģēšana, dzēšana. Speciālo simbolu iespraušana. Darbs ar formulu redaktoru Equation. Izklājlapu lietotne Microsoft Excel: pamatinformācija, iespējas, pielietošana. Darbības ar darblapām. Vairāku lapu iezīmēšana. Šūnu, šūnu apgabalu, rindu vai kolonnu atlase; darbības ar kolonnām un rindām, darbs ar apgabaliem. Lappuses parametri. Datu ievadīšana un rediģēšana. Teksta formatēšana. Šūnas satura līdzinājums, fona krāsas maiņa. Skaitļu ievadīšana, labošana un formatēšana. Datu virkņu veidošana tekstam, skaitļiem, datumam un laikam. Tabulas formatēšana. Aprēķini izklājlapu lietotnē; elementārie aprēķini šūnās; summēšana pa kolonnām. Funkciju pielietošana (Sum, Average, Max, Min) un korekcija. Absolūta un relatīvā adresācija. Darbs ar nosacījuma operatoru IF. Kļūdu paziņojumi formulas rezultātā. Excel funkciju saraksts pēc kategorijas. Lietišķā grafika veidošana. Saraksti, filtri, datu meklēšana. Slaidu prezentācijas programmatūra Microsoft PowerPoint: atvēršana, saglabāšana un aizvēršana; logs. Prezentāciju veidošanas principi. Darbības ar slīdiem: slaidu atlase, pievienošana, dzēšana, pārvietošana, dublēšana, rediģēšana. Prezentācijas apskates veidi. Teksta, attēlu, tabulas ievietošana un noformēšana prezentācijā. Zīmēšanas rīku lietošana. Attēlu un teksta savietošana. Slaidu noformējums, fona izvēle un maiņa. Prezentācijas dizains. Objektu animācijas būtība. Animācijas efektu pielietošana slaidā. Animāciju un efektu pārvaldīšana. Slaidu pārejas būtība un realizācija. Prezentāciju noformēšana, demonstrēšana un izdrukāšanas iespējas. Audio stāstījuma ierakstīšana PowerPoint prezentācijai. Ekrāna ierakstīšana. Interneta un e-pasta pielietošana. Interneta lietošanas pamati. Globālais tīmeklis, interneta pieslēguma veidi. Interneta pakalpojuma sniedzējs. Pārlūkprogrammas logs, darba vide, darbības principi, hipersaišu izmantošana. Internēta pielietošana, informācijas meklēšana, apstrāde un saglabāšana. E-pasta sistēmu raksturojums; lietošanas priekšrocības un trūkumi. E-pasta adreses struktūra, domēns. Vēstuļu kārtošana pastkastītē, vēstuļu apstiprinājums par vēstules piegādi adresātam. Pielikumu sūtīšana, saņemšana, saglabāšana. No pastkastītes izdzēsto vēstuļu atjaunošana. Jaunas mapes izveidošana, pārsaukšana, vēstules pārvietošana mapē. Adrešu grāmata: adresāta pievienošana. Vietējo datoru tīklu izveides principi, izmantošana. Interneta pakalpojumu izmantošanai nepieciešamais aprīkojums. Vīrusoloģija: bīstamas situācijas internetā, nesankcionēta piekļuve. Datora un tā ierīču drošība; informācijas drošība. Paroles, antivīrusu programmas, ugunsmūra (firewall) lietošana. Ciparparaksts, šifrēšana, ciparsertifikāts. Datu bāzu veidošanas programmatūra Microsoft Access: vispārīgas ziņas par datu bāzēm (DB). DB pamatjēdzieni – lauks, ieraksts, tabula, primārā atslēga, datu lauka tips, indeksēšana, tabulu attiecības (relācijas). DB projekts, datnes izveidošana. Navigācijas rūts. Tabulas izveidošana, aizpildīšana, lauku īpašības, datu tipi. Saites starp tabulām. Saišu uzdošana starp tabulām, saišu diagramma. Tabulas struktūras maiņa - lauka pievienošana, dzēšana, pārvietošana. Lauka īpašību maiņa. Ierakstu šķirošana, filtrēšana, meklēšana, aizvietošana un indeksēšana. Filtru lietošana, noņemšana. Formas jēdziens, skati. Formas veidošana ar veidnēm. Atskaišu jeb pārskatu izveidošana tabulām. Pārskata veidošana ar veidni. Datu grupēšana pārskatā; datu grupēšanas paņēmieni. Aprēķinu pievienošana grupām. Atskaišu formēšana, rediģēšana. Vaicājumu veidošana, saglabāšana, izpildīšana. Darbības vaicājumi.

VALSTS VALODA- Pamata līmeņa 2.pakāpe (A2)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Bez priekšzināšanām
Mācību ilgums: 120 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Latviešu valodas zināšanu apguve un lietošana vienkāršās sadzīves un ar darbu saistītās situācijās.
Izglītības programmas uzdevumi:

  • spēt vienkāršos teikumos sazināties par tematiem, kas saistīti ar sadzīves situācijām vai personas nodarbošanos,

  • lasīt un saprast vienkāršus tekstus par sadzīvi un savu nodarbošanos, 

  • prast aizpildīt tipveida dokumentus, 

  • prast uzrakstīt personiska satura īsus tekstus, 

  • uztvert un saprast dabiskā tempā skaidri runātus neliela apjoma ar personas nodarbošanos un sadzīvi saistītus tekstus

 

VALSTS VALODA- Vidējā līmeņa 1.pakāpe (B1)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Zemākais valsts valodas prasmes līmenis
Mācību ilgums: 120 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Latviešu valodas zināšanu pilnveide un lietošana atbilstoši personiskajām un vienkāršākajām profesionālajām prasībām.
Izglītības programmas uzdevumi:

  • spēt risināt vienkāršu dialogu par sadzīves un personai zināmiem profesionāliem tematiem, 

  • īsi formulēt un pamatot savu viedokli, 

  • lasīt un saprast vienkārša satura dažādas tematikas tekstus, 

  • spēt uzrakstīt tipveida dokumentus (piemēram, iesniegumus, pilnvaras, aktus), kā arī vienkāršus tekstus par sadzīves situācijām vai ar personas nodarbošanos saistītiem tematiem,

  • uztvert un saprast dabiskā tempā runātus vienkāršas struktūras tekstus par sadzīves vai ar personas nodarbošanos saistītiem tematiem.

 

VALSTS VALODA- Vidējā līmeņa 2.pakāpe (B2)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Zemākais valsts valodas prasmes līmenis
Mācību ilgums: 120 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Latviešu valodas zināšanu pilnveide un lietošana atbilstoši personiskajām un vienkāršākajām profesionālajām prasībām.
Izglītības programmas uzdevumi:

  • spēt sarunāties par sadzīves, sociālās dzīves un profesionāliem jautājumiem,

  • skaidri formulēt un pamatot savu viedokli,

  • lasīt un saprast dažāda satura tekstus,

  • spēt uzrakstīt dažādus dokumentus (piemēram, izziņas, pārskatus, protokolus, ziņojumus, aktus), kā arī izvērstus tekstus par sadzīves, sociālās dzīves un profesionāliem tematiem,

  • uztvert un saprast dabiskā tempā runātus tekstus par dažādiem tematiem.

 

VALSTS VALODA- Augstākā līmeņa 1.pakāpe (C1)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vidējais valsts valodas prasmes līmenis
Mācību ilgums: 120 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Latviešu valodas zināšanu pilnveide un lietošana atbilstoši personiskajām, sabiedriskajām, kultūras un profesionālajām prasībām.
Izglītības programmas uzdevumi:

  • spēt brīvi sarunāties, pietiekami izvērsti izteikt un pamatot savu viedokli par dažādiem tematiem, 

  • lasīt un saprast dažāda satura un sarežģītības tekstus, 

  • spēt uzrakstīt dažādus lietišķos rakstus (piemēram, ieteikumus, raksturojumus, oficiālas vēstules), kā arī jebkādus citus tekstus, 

  • bez grūtībām uztvert un saprast dabiskā un raitā tempā runātus atšķirīgas struktūras tekstus par dažādiem tematiem.

 

VALSTS VALODA- Augstākā līmeņa 2.pakāpe (C2)

Prasības izglītojamo iepriekšējai izglītībai: Vidējais valsts valodas prasmes līmenis
Mācību ilgums: 120 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Izglītības programmas mērķis: Latviešu valodas zināšanu pilnveide un lietošana atbilstoši personiskajām, sabiedriskajām, kultūras un profesionālajām prasībām.
Izglītības programmas uzdevumi:

  • spēt pilnīgi brīvi sazināties, izvērsti diskutēt par dažādiem tematiem (arī par mazāk zināmiem un sarežģītiem tematiem, problēmām), 

  • spēt veidot sarunu atbilstoši situācijai, variēt valodas izteiksmes līdzekļus, 

  • pilnībā izprast dažāda satura, sarežģītības un stila tekstus, 
  • uztvert zemtekstu un nozīmes nianses, 
  • spēt uzrakstīt dažādu veidu dokumentus, kā arī jebkurus citus tekstus, 
  • uztvert un pilnībā saprast raitā tempā runātus dažādas struktūras un tematikas tekstus.
Шаблоны с адаптивным дизайном